Dostawa w obie strony 0zł !

Wybierz swój model:
Masz pytanie?

Kontakt biuro:
(pytania dotyczące zamówień)
e-mail: info@turbogsm.pl

Kontakt serwis:
(pytania dotyczące napraw)
Tel. 508 802 698

Czynne: 09:00 - 19:00; wt - pt.

Bestsellery
Regulamin

Regulamin:


1. Postanowienia ogólne
1.1. Zalecane przeglądarki internetowe do przeglądania naszej oferty to: Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox.
1.2. Do naszego obowiązku należy sprawna obsługa i rozwiązywanie pozytywnie każdego sporu, o ile jest taka możliwość.
1.3. Prowadzimy naprawy telefonów komórkowych i smatfonów.

2. Zawarcie i odstąpienie od umowy, rezygnacja.
2.1. Sprzedawane przez nas produkty i usługi są zgodne z ofertą i opisem produktu na naszej stronie.
2.2. Zamówienia przyjmujemy za pośrednictwem strony internetowej, mailowo lub telefonicznie.
2.3. W przypadku nie odebrania paczki z wysłanym zamówieniem, kupujący zobowiązuje się ponieść wszelkie koszty związane z zawarciem i nie wywiązaniem się z umowy kupna, takie jak: transport, odsetki oraz koszty magazynowania (o których mowa w dalszej części regulaminu).
2.4. Ceny umieszczone na stronie są kwotami brutto. Do zakupu wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie fakturę, które mogą być objęte stawką VAT "zw" (jeśli w danym roku serwis spełnia wymagania do skorzystania z podmiotowego zwolnienia z VAT).
2.5. Klient ma prawo do 14 dni zwrócić towar w nienaruszonym stanie bez podawania przyczyny (liczone od daty otrzymania zamówienia do dnia dostarczenia zwracanego produktu do sklepu) na podstawie art. 556 – 576 k.c., ustawy z 22 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz ustawy z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów. Zgodnie z ustawą możliwość zwrotu dotyczy wyłącznie konsumentów, w przypadku przedsiębiorców nie ma możliwości zwrotu towaru. Zwracany produkt musi być nienaruszonym stanie oraz zawierać wszystkie elementy zestawu. Skorzystanie z prawa zwrotu jest możliwe tylko wtedy, gdy towar nie był używany, nie został zmieniony jego stan fabryczny. Zatem zwrot nie będzie przyjęty wtedy gdy będzie spełnione przynajmniej jedno z wymienionych warunków: zerwana plomba gwarancyjna, ślady użytkowania, uszkodzenia, rysy.
2.6. Koszt odesłania towaru na podstawie odstąpienia do 14 dni od umowy na odległość ponosi kupujący.
2.7. Klient ma prawo zrezygnować z zamówionej usługi naprawy, o ile nie została ona rozpoczęta i nie była to usługa naprawy "na zamówienie". Koszty związane z obsługą niezrealizowanego zamówienia to 30,00 zł + koszty dostawy w obie strony.
2.8. Klient może zrezygnować z zamówionej usługi naprawy "na zamówienie", o ile nie została ona rozpoczęta, jednakże wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi. Koszty zamówienia towaru, wysyłki z zagranicy oraz obsługi zamówienia ponoszone przez serwis są pokrywane choć w części, w jakiej został wpłacony zadatek, pozostałe koszty pokrywa serwis.

2.9. Jeśli rezygnacja z nierozpoczętej usługi naprawy podyktowana jest jedną z wymienionych niżej przyczyn po stronie serwisu, opłata za obsługę zamówienia nie jest pobierana (nie dotyczy kosztów dostawy) oraz zwracany jest wpłacony zadatek:
- brak części do naprawy
- wydłużenie potrzebnego czasu naprawy o minimum 5 dni roboczych (nie dotyczy napraw "na zamówienie")
- aktualizacja ceny na wyższą przed rozpoczęciem naprawy, która nie związana jest z koniecznością wymiany dodatkowych elementów dla prawidłowego przeprowadzenia naprawy, o których serwis mógł nie wiedzieć lub nie były wyraźnie widoczne (nie dotyczy błędnie zamówionej usługi przez klienta)
2.10. Płatność za zamówienie z formą płatności z góry (przelew tradycyjny, przelew on-line) musi nastąpić maksymalnie 5 dni po złożeniu zamówienia. Po tym terminie i od dnia kolejnego od zakończenia naprawy naliczane są odsetki oraz koszty magazynowania urządzenia w wysokości 7zł/doba.
2.11. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe wady powstałe lub ujawniające się podczas naprawy, na które nie ma wpływu. Telefon może posiadać wady ukryte, powstałe podczas jego użytkowania lub uszkodzenia, które do momentu naprawy mogą nie ujawniać się. Większość napraw wiąże się z działaniem pewnych sił, aby dany element np. odkleić, oczyścić, zdemontować, wypiąć. W sytuacji, gdy element ten posiada wadę ukrytą związaną z naturalnym zużyciem, upływem czasu lub uszkodzeniem może nieprawidłowo zareagować na w/w siły. Przykładowo:
- zapieczona śruba montażowa (konieczność szlifowania obudowy w celu jej odkręcenia)
- wada matrycy, ujawniająca się dopiero po demontażu szybki (póki telefon jest sklejony, może się nie ujawniać)
- odchodzący laminat koloryzujący podczas demontażu obudowy (w związku jego osłabionym przyleganiem do obudowy)
- odpadnięcie gniazda, złącza, konektora, SMD (w związku z korozją, wadliwym montażem produkcyjnym, wcześniejszą naprawą, które powodują osłabione połączenie i odpadnięcie podczas odpinania taśm, anten)
- i inne
2.12. Koszt naprawy telefonu może zwiększyć się, jeśli zajdzie dodatkowa potrzeba wymiany, naprawy, oczyszczenia danego elementu telefonu, która nie jest przewidziana podczas standardowych czynności dla danej naprawy.
2.13. W niektórych przypadkach, dopiero po wykonanej usłudze może okazać się, iż urządzenie posiada jeszcze inne uszkodzenia. W takiej sytuacji koszty naprawy nie są zwracane, ponieważ serwis nie jest w stanie określić dokładnego stanu urządzenia oraz zdiagnozować wszystkie występujące usterki. Przykładowo:
- usługa wymiany wyświetlacza - po naprawie okazuje się, że telefon restartuje się lub nie działają prawidłowo inne funkcje, nie związane z samym wyświetlaczem
- usługa wymiany baterii - po naprawie okazuje się, że telefon nadmiernie zużywa energię nowej baterii
- usługa wymiany szybki - niedługo po zakończeniu naprawy, sam wyświetlacz pod szybką (który nie był wymieniany) przestał reagować na dotyk
- i inne


3. Wysyłka i dostawa
3.1. Większość zamówień wysyłanych jest w 24h, jednak z powodu możliwości wystąpienia przeciążeń zamówień realizacja może przedłużyć się do 4 dni roboczych (dni roboczych, kiedy firma jest czynna).
3.2. Prosimy sprawdzać przesyłki u dostawcy ponieważ szkody w transporcie mogą być rozpatrzone  na podstawie protokołu szkody powstałej podczas transportu.
3.3. Koszty wysyłki podane są zawsze po dodaniu towaru i przejściu do Koszyka.
3.4. W przypadku nieodebrania paczki z naprawionym urządzeniem:
  a) zamówienie opłacone z góry
     - od dnia kolejnego po powrocie paczki naliczane są koszty magazynowania urządzenia w wysokości 7zł/doba
  b) zamówienie z płatnością przy odbiorze.
     - od dnia kolejnego po powrocie paczki naliczane są odsetki od łącznej kwoty pobrania oraz koszty magazynowania urządzenia w wysokości 7zł/doba.


4. Postępowanie reklamacyjne i gwarancja
4.1. Koszty odesłania towaru na reklamację pokrywa kupujący w jedną stronę, czyli wysyłkę do siedziby naszej firmy.
4.2. Wysyłając listem zwykłym po nieotrzymaniu towaru nastąpi brak możliwości wyjaśnienia zaistniałej okoliczności. (zalecamy: list polecony, paczka z numerem nadania)
4.2. Zwrot pieniędzy, za produkt który uległ usterce nienaprawialnej jest możliwy tylko po odesłaniu pełnego kompletu akcesoriów jakie zostały dołączone do kupionego w naszym sklepie produktu oraz potwierdzenia zakupu. W innym przypadku nastąpi brak możliwości przyjęcia reklamacji i zwrotu wpłaty. Zwrot następuje w przeciągu 30 dni od otrzymania uszkodzonego telefonu (podpunkt dotyczy tylko sprzedaży telefonów).
4.3. Do przesyłki reklamacyjnej / zwrotnej należy dołączyć:
  a) w przypadku reklamacji:

     - opis usterki, okoliczności jej powstania oraz dane adresowe do odesłania towaru
     - gdy reklamowany jest telefon, wystarczy dołączyć ładowarkę oraz baterię
  b) w przypadku zwrotu:
     - dane do przelewu
     - pełny zestaw, jaki klient otrzymał po zakupie
a) + b) dotyczy obu w/w przypadków:
     - oryginał lub kopię potwierdzenia zakupu (bez niego nie będzie uwzględniana reklamacja / zwrot)  
4.4. Przesyłki reklamacyjne zostaną potraktowane priorytetowo i rozpatrywane najszybciej jak to możliwe.
4.5. Serwis odpowiada gwarancyjnie i z tytułu rękojmi wyłącznie za naprawiany/wymieniany element urządzenia. Gwarancja nie jest udzielana na pozostałe elementy telefonu, ponieważ nie dotyczą one naprawy (nawet jeśli są one demontowane na potrzeby dokonania naprawy innego elementu, będącego przedmiotem naprawy).
Gwarancja nie jest udzielana także na niezwiązane bezpośrednio z prawidłowym działaniem danego elementu cechy dodatkowe jak np. normy ochrony IP (wodoszczelność, wodoodporność, pyłoszczelność itp.), które są gwarantowane przez producenta w nowym urządzeniu. Należy zakładać, iż każdorazowe uszkodzenie lub awaria telefonu a następnie jego naprawa, wiąże się z utratą cech dodatkowych jak np. normy szczelności IP, itp.
4.6. Okresy gwarancyjne (rękojmia dla przedsiębiorstw jest wyłączona):

     - produkty nowe oryginalne: 12 miesięcy od daty zakupu (nie dotyczy usług serwisowych/napraw oraz baterii), baterie nowe oryginalne: 6 miesięcy
     - produkty nowe zamiennik: 4 miesiące od daty zakupu (nie dotyczy usług serwisowych/napraw)

     - produkty używane: 3 miesiące od daty zakupu
     - usługi serwisowe: 6 miesięcy przy wyborze części oryginalnych (wymiana baterii 6 miesięcy), 3 miesiące przy wyborze pozostałych jakości (wymiana baterii 3 miesiące).
4.7. Montowane podczas naprawy produkty innej jakości niż "Oryginał", mogą posiadać różnice wizualne, drobne defekty, niedoskonałości oraz inne wymiary niepozwalające na precyzyjne spasowanie w porównaniu z jakością "Oryginał" nowy. Aby zachować identyczny wygląd wizualny oraz stan mechaniczny taki jak w oryginalnej części, podczas składania zamówienia należy wybrać jakość części użytych do naprawy "Oryginał" (bez dopisku, "używany", "regenerowany" lub inne). Serwis nie ponosi odpowiedzialności za w/w fabrycznie występujące od nowości drobne defekty, niedoskonałości lub nieprecyzyjne spasowanie produktów innej jakości niż "Oryginał".
4.8. Produkty innej jakości niż "Oryginał" czasami mogą nie współpracować z niektórymi funkcjami telefonu z nimi powiązanymi. Przykładowo:
     - brak regulacji podświetlenia wyświetlacza
     - brak funkcji czytnika odcisków palca
     - brak funkcji dostosowania balansu bieli wyświetlanego obrazu (tzw. True Tone)
     - i inne
Brak pełnej kompatybilności nie jest związany z każdym modelem telefonu i każdym produktem jakości innej niż "Oryginał". Aby uzyskać więcej informacji, należy przed złożeniem zamówienia skierować drogą wyłącznie e-mailową pytanie o możliwość utraty jakiejś funkcji, podając rodzaj naprawy oraz wybraną jakość produktu.
4.9. Podmiotem uprawnionym do rozpatrywania reklamacji oraz gwarantem (jeśli gwarantem nie jest producent produktu) jest firma Paweł Stani szewski. Ingerencja innego podmiotu lub użytkownika produktu wiąże się z utratą gwarancji.
4.10. W przypadku wykonywania naprawy urządzenia elektronicznego (smartfon, tablet itp.), urządzenie powinno być odblokowane lub klient powinien podać serwisowi kod/wzór blokady. Urządzenie posiadające blokadę uniemożliwiającą wejście w ustawienia oraz kody serwisowe, nie będzie mogło być sprawdzone po naprawie, tym samym obowiązywać będzie ograniczona gwarancja. Ograniczona gwarancja oznacza, iż czynności serwisowe związane z reklamacją oraz wysyłka w obie strony będą dokonywane odpłatne, nie dotyczy to jednak samego produktu użytego do naprawy.
4.11. Gwarancja obowiązuje od daty wystawienia dowodu zakupu.


5. Strony transakcji i polityka prywatności
5.1. Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym turbogsm.pl może być pełnoletnia osoba fizyczna lub firma.
5.2. Stroną dokonującą sprzedaży jest firma Paweł Stani szewski, Wola Łącka32/1, 09-520 Wola Łącka NIP:775 -260-74-93 (właściciel sklepu internetowego turbogsm.pl).
5.3. Sklep turbogsm.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klientów zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
5.4. Sklep turbogsm.pl nie będzie udostępniać danych osobowych Klientów osobom trzecim, o ile nie jest to związane z realizacją zamówienia.
5.5. Dane statystyczne mogą być udostępniane osobom trzecim w formie nieumożliwiającej identyfikację osób.
5.6. Dokonując zakupu klient wyraża zgodę na otrzymanie sms z prośbą o opinii o dokonanej transakcji w sklepie TurboGSM zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.


Administratorem danych jest:
TurboGSM Paweł Stani szewski
Ozimska53/302, 45-368 Opole
NIP: 775 -260-74-93
zwany Administratorem.
Administrator nie powołał inspektora ochrony danych osobowych.

Kontakt w sprawie danych osobowych.
Wszelkie zgłoszenia czy żądania dotyczące danych osobowych możesz zgłaszać do nas w wybrany przez
siebie sposób:
1. za pomocą wiadomości e-mail na adres info@turbogsm.pl
2. listownie na adres serwisu (dane w zakładce Kontakt)
Jeżeli Administrator nie będzie w stanie zidentyfikować osoby składającej wniosek na podstawie
dokonanego zgłoszenia, zwróci się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje.

6. Postanowienia końcowe
6.1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.
6.2. Składając zamówienie klient zgadza się na wystawienie rachunku bez podpisu odbiorcy. (Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 27.04.2004 - Dz.U.04.97.971)
6.3. Oferta internetowa sklepu turbogsm.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.
6.4. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie przez firmę Paweł Stani szewski danych osobowych, zawartych w zamówieniu zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
6.5. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Dotyczy również różnic pomiędzy zdjęciem prezentującym dany produkt, a stanem faktycznym (np. odcień koloru).
6.6. Wszystkie znaki towarowe, nazwy produktów i ich zdjęcia są własnością ich producentów, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym. Zabrania się ich usuwania, kopiowania, edycji, rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji na innych stronach internetowych bez naszej zgody.
6.7. W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl