Dostawa w obie strony 0zł !

Wybierz swój model:
Masz pytanie?

Kontakt biuro:
(pytania dotyczące zamówień)
e-mail: info@turbogsm.pl

Kontakt serwis:
(pytania dotyczące napraw)
Tel. 508 802 698

Czynne: 08:00 - 15:00; wt - pt.

Bestsellery
JAK PRZEBIEGA NAPRAWA?

 ZAMÓWIENIE NAPRAWY TELEFONU

Złóż zamówienie w naszym sklepie na usługę naprawy (wybierz markę i model Twojego telefonu z głównego menu, następnie przejrzyj ofertę).
Podczas składania zamówienia podasz wszelkie dane jak niżej oraz sposób dostarczenia telefonu do serwisu.

Jeśli nie ma oferty usługi naprawy w naszym sklepie lub nie chcesz składać zamówienia, zadzwoń do nas wcześniej, następnie dołącz do paczki kartkę z informacjami:

  • dane kontaktowe (email + telefon)
  • opis usterki oraz wariant naprawy (np. jakość, kolor)
  • adres do wysyłki powrotnej

 

 DOSTARCZENIE TELEFONU DO NAPRAWY

WYSYŁKA ZE WŁASNYM ZAKRESIE

Wyślij do nas we własnym zakresie bezpiecznie zapakowany telefon na adres:

TurboGSM Paweł Stani szewski
ul. Floriańska 12
09-500 Gostynin
tel. 508 802 698

(koszt dostawy powrotnej: 0zł)

 

ZAMÓWIENIE KURIERA po odbiór

Kurier odbierze ze wskazanego adresu zapakowany telefon oraz dostarczy go z powrotem (naprawa bez wychodzenia z domu door-to-door)

(koszt dostawy w obie strony: 0zł)

Poinformujesz nas o chęci skorzystania z tej opcji:

  • podczas składania zamówienia
  • telefonicznie, jeśli nie składasz zamówienia (zadzwoń i poproś o tę opcję)

Ważne informacje:

  • telefon zapakuj bezpiecznie do kartonu
  • druki przewozowe przywiezie kurier
  • kurier odbiera paczki następnego dnia roboczego w godzinach 09:00-18:00; możesz podać adres sąsiada lub do pracy
  • kurier nie kontaktuje się przed przyjazdem (możesz sam do niego zadzwonić)

 

NADANIE W PACZKOMACIE InPost

Zapakowany telefon wyślesz i odbierzesz w pobliskim Paczkomacie Inpost 24h/7

(koszt dostawy w obie strony 0zł)

Poinformujesz nas o chęci skorzystania z tej opcji:

  • podczas składania zamówienia
  • telefonicznie, jeśli nie składasz zamówienia (zadzwoń i poproś o tę opcję)

Przykładowy numer oraz adres paczkomatu (Paczkomat WAW25A, ul. Kasprowicza 115, Warszawa).

Ważne informacje:

  • telefon zapakuj bezpiecznie do kartonu
  • druki przewozowe prześlemy na Twój email, następnie które musisz wydrukować i przymocować do paczki

 

NAPRAWA

Po odebraniu telefonu przystępujemy do naprawy. Datę odbioru paczki możesz śledzić na stronie przewoźnika.

 

ODESŁANIE TELEFONU I PŁATNOŚĆ

Naprawiony i bezpiecznie zapakowany telefon odsyłamy kurierem (DPD/InPost) lub Paczkomatem (InPost).

Płatność następuje przy odbiorze przesyłki (za pobraniem).

Forma płatności: gotówka (kurier) | karta płatnicza (kurier, paczkomat).

 

 DORĘCZENIE i wieczne szczęście :)

Cieszysz się ze sprawnego telefonu, naprawionego wyłącznie oryginalnymi częściami jakie były montowane w fabryce (lub zamiennikami na Twoje polecenie).

 

Pamiętaj, aby wyłączyć lub podać kod lub wzór blokady telefonu, w przeciwnym razie nie będzie możliwe wykonanie pełnych testów wymienionej części.

Zalecamy także wykonanie kopii zapasowej danych. Większość napraw nie powoduje ich utraty, jednakże w niektórych przypadkach może być konieczne ponowne wgranie oprogramowania co wiąże się z utratą danych.

 

Jeśli masz pytania, prosimy odwiedź najpierw stronę Najczęściej zadawane pytania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl