Masz pytanie?

e-mail: info@turbogsm.pl

tel. 508 802 698

Czynne:
09:00 - 16:00
poniedziałek - piątek

Jak przebiega naprawa?

ZAMÓWIENIE NAPRAWY TELEFONU

Skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia, aby uzyskać aktualną cenę naprawy.
Możesz zadzwonić lub skorzystać z formularza kontaktowego.

Następnie złóż zamówienie klikając przycisk poniżej "ZAMÓW", wybierając opcjonalne usługi dodatkowe.
Po jego przyjęciu zostanie dodana kwota za usługę naprawy.

Podczas składania zamówienia podasz wszelkie potrzebne nam dane oraz wybierzesz sposób dostarczenia telefonu do serwisu.

Jeśli nie chcesz składać zamówienia w sklepie, powiedz nam o tym. Przyjmiemy zamówienie telefonicznie.

Zadzwoń w sprawie naprawy
Zapytaj o cenę naprawy
Zamów usługę naprawy

 

DOSTARCZENIE TELEFONU DO NAPRAWY

Możesz sam zorganizować wysyłkę telefonu do naszego serwisu lub zlecić to nam. Możesz także dostarczyć telefon osobiście do naszej placówki.

 

DOSTAWA WE WŁASNYM ZAKRESIE

Jeśli chcesz sam zorganizować wysyłkę telefonu do naszego serwisu poinformuj nas o tym wcześniej, następnie dołącz do paczki kartkę z informacjami:

  • numer zamówienia (jeśli zostało złożone)
  • dane kontaktowe (telefon + Twój e-mail)
  • adres do wysyłki powrotnej
  • opis usterki oraz warianty naprawy (np. jakość, usługa ekspres, dodatkowe akcesoria, czyszczenie)

Wyślij do nas bezpiecznie zapakowany telefon na adres:

TurboGSM Paweł Stani szewski
ul. Haliny Poświatowskiej 3-5 lokal 5
45-002 Opole
tel. 508 802 698

 

DOSTAWA ORGANIZOWANA PRZEZ NAS

a) przekazanie paczki kurierowi

Kurier odbierze ze wskazanego adresu zapakowany telefon oraz dostarczy go z powrotem (naprawa bez wychodzenia z domu; door-to-door)

Poinformujesz nas o chęci skorzystania z tej opcji:

  • podczas składania zamówienia w sklepie
  • przy zamawianiu na telefon

Ważne informacje:

  • telefon zapakuj bezpiecznie do kartonu
  • etykietę przewozową i potwierdzenie przywiezie kurier
  • kurier odbiera paczki następnego dnia roboczego w godzinach 09:00-18:00; możesz podać adres sąsiada lub do pracy
  • kurier nie kontaktuje się przed przyjazdem (możesz sam do niego zadzwonić)

 

b) nadanie w paczkomacie InPost

Zapakowany telefon umieścisz i odbierzesz w pobliskim Paczkomacie Inpost 24h/7

Poinformujesz nas o chęci skorzystania z tej opcji:

  • podczas składania zamówienia w sklepie
  • przy zamawianiu na telefon

Przykładowy numer oraz adres Paczkomatu (Paczkomat WAW25A, ul. Kasprowicza 115, Warszawa).

Ważne informacje:

  • telefon zapakuj bezpiecznie do kartonu
  • etykietę przewozową wyślemy na Twój e-mail, następnie którą musisz wydrukować i przymocować do paczki
  • idź do Paczkomatu, zeskanuj etykietę i umieść paczkę w skrytce

 

NAPRAWA

Po odebraniu telefonu przystępujemy do naprawy. Datę dostarczenia paczki do naszego serwisu możesz sprawdzić na stronie przewoźnika podając jej numer.

 

ODESŁANIE TELEFONU I PŁATNOŚĆ

Naprawiony i bezpiecznie zapakowany telefon odsyłamy kurierem (DPD/InPost/Poczta Polska) lub Paczkomatem (InPost).

Płatność następuje według wyboru podczas składania zamówienia:

Z góry

  • przelew tradycyjny na nasze konto bankowe

Za pobraniem

  • Paczkomat: Blik lub płatność on-line (otrzymasz e-mail od InPost z linkiem do płatności on-line)
  • Kurier: gotówka, karta płatnicza

 

DORĘCZENIE i wieczne szczęście :)

Cieszysz się ze sprawnego telefonu, naprawionego wyłącznie oryginalnymi częściami jakie były montowane w fabryce (lub zamiennikami na Twoje polecenie).

 

Pamiętaj, aby wyłączyć lub podać kod lub wzór blokady telefonu, w przeciwnym razie nie będzie możliwe wykonanie pełnych testów wymienionej części.

Zalecamy także wykonanie kopii zapasowej danych. Większość napraw nie powoduje ich utraty, jednakże w niektórych przypadkach może być konieczne ponowne wgranie oprogramowania, co wiąże się z utratą danych.

Jeśli masz pytania, prosimy odwiedź najpierw stronę Najczęściej zadawane pytania.

Zadzwoń w sprawie naprawy
Zapytaj o cenę naprawy
Zamów usługę naprawy

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl