Dostawa w obie strony 0zł !
*dla dostawy Paczkomatem InPost; dotyczy wyłącznie ofert dostępnych w sklepie

Wybierz swój model:
Masz pytanie?

e-mail: info@turbogsm.pl

tel. 508 802 698

Czynne:
09:00 - 16:00
poniedziałek - piątek

JAK PRZEBIEGA NAPRAWA?

ZAMÓWIENIE NAPRAWY TELEFONU

Złóż zamówienie w naszym sklepie na usługę naprawy (wybierz markę i model Twojego telefonu z głównego menu, następnie przejrzyj ofertę).
Podczas składania zamówienia podasz wszelkie potrzebne nam dane oraz wybierzesz sposób dostarczenia telefonu do serwisu.

Jeśli nie ma oferty usługi naprawy w naszym sklepie lub nie chcesz składać zamówienia w sklepie, zadzwoń do nas wcześniej, następnie dołącz do paczki kartkę z informacjami:

  • dane kontaktowe (telefon + Twój e-mail)
  • adres do wysyłki powrotnej
  • opis usterki oraz warianty naprawy (np. jakość, usługa ekspres, dodatkowe akcesoria, czyszczenie)

 

DOSTARCZENIE TELEFONU DO NAPRAWY

Możesz sam zorganizować dostawę telefonu do naszego serwisu lub zlecić to nam.

 

DOSTAWA WE WŁASNYM ZAKRESIE

Wyślij do nas we własnym zakresie bezpiecznie zapakowany telefon na adres:

TurboGSM Paweł Stani szewski
ul. Haliny Poświatowskiej 3-5 lokal 5
45-002 Opole
tel. 508 802 698

 

DOSTAWA ORGANIZOWANA PRZEZ NAS

a) przekazanie paczki kurierowi

Kurier odbierze ze wskazanego adresu zapakowany telefon oraz dostarczy go z powrotem (naprawa bez wychodzenia z domu; door-to-door)

Poinformujesz nas o chęci skorzystania z tej opcji:

  • podczas składania zamówienia w sklepie
  • przy zamawianiu na telefon

Ważne informacje:

  • telefon zapakuj bezpiecznie do kartonu
  • etykietę przewozową i potwierdzenie przywiezie kurier
  • kurier odbiera paczki następnego dnia roboczego w godzinach 09:00-18:00; możesz podać adres sąsiada lub do pracy
  • kurier nie kontaktuje się przed przyjazdem (możesz sam do niego zadzwonić)

 

b) nadanie w paczkomacie InPost

Zapakowany telefon umieścisz i odbierzesz w pobliskim Paczkomacie Inpost 24h/7

Poinformujesz nas o chęci skorzystania z tej opcji:

  • podczas składania zamówienia w sklepie
  • przy zamawianiu na telefon

Przykładowy numer oraz adres Paczkomatu (Paczkomat WAW25A, ul. Kasprowicza 115, Warszawa).

Ważne informacje:

  • telefon zapakuj bezpiecznie do kartonu
  • etykietę przewozową wyślemy na Twój e-mail, następnie którą musisz wydrukować i przymocować do paczki
  • idź do Paczkomatu, zeskanuj etykietę i umieść paczkę w skrytce

 

NAPRAWA

Po odebraniu telefonu przystępujemy do naprawy. Datę dostarczenia paczki do naszego serwisu możesz sprawdzić na stronie przewoźnika podając jej numer.

 

ODESŁANIE TELEFONU I PŁATNOŚĆ

Naprawiony i bezpiecznie zapakowany telefon odsyłamy kurierem (DPD/InPost/Poczta Polska) lub Paczkomatem (InPost).

Płatność następuje według wyboru podczas składania zamówienia:

Z góry

  • przelew tradycyjny na nasze konto bankowe

Za pobraniem

  • Paczkomat: Blik, karta płatnicza (w wybranych paczkomatach) lub płatność on-line (otrzymasz e-mail od InPost z linkiem do płatności on-line)
  • Kurier: gotówka, karta płatnicza

 

DORĘCZENIE i wieczne szczęście :)

Cieszysz się ze sprawnego telefonu, naprawionego wyłącznie oryginalnymi częściami jakie były montowane w fabryce (lub zamiennikami na Twoje polecenie).

 

Pamiętaj, aby wyłączyć lub podać kod lub wzór blokady telefonu, w przeciwnym razie nie będzie możliwe wykonanie pełnych testów wymienionej części.

Zalecamy także wykonanie kopii zapasowej danych. Większość napraw nie powoduje ich utraty, jednakże w niektórych przypadkach może być konieczne ponowne wgranie oprogramowania, co wiąże się z utratą danych.

 

Jeśli masz pytania, prosimy odwiedź najpierw stronę Najczęściej zadawane pytania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl